دانلود سریال کره ای | کی دانلود

کی دانلود | مرج دانلود فیلم و سریال کره ای 2018

دانلود سریال کره ای | کی دانلود

کی دانلود | مرج دانلود فیلم و سریال کره ای 2018

دانلود سریال کره ای پرنسس من My Princess

تا قسمت آخر با کیفت خوب  و حجم کم 

با زیرنویس فارسی و لینک اختصاصی 

 

مشخصات : 

عنوان : پرنسس من / My Princess

ژانـر : فانتزی / عاشقانه / کمدی

سال انتشار : 2011

شبکه پخش : MBC

تعداد قسمت ها : 16

 

خلاصه داستان : 

شاهزاده من نام سریالی است که در ان لی سول؛ یک دانشجوی ساده دختر را به عنوان شاهزاده بازمانده از دربار معرفی میکنند، اما به دلیل خامی او، مربی برای او تعیین میکنند تا رفتارهای شاهزاده وار را یاد بگیرد اما او که به این محیط خو نگرفته، دست به کارهای عجیبی می زند …

 

 

 

 

اگر در دانلود به مشکلی برخوردید در بالای سایت رو اموزش دانلود کلیک کنید!

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

لینک های دانلود :

=================

+++

دانلود قسمت 01

+++

دانلود قسمت 02

+++

دانلود قسمت 03

+++

دانلود قسمت 04

+++

دانلود قسمت 05

+++

دانلود قسمت 06

+++

دانلود قسمت 07

+++

دانلود قسمت 08

+++

دانلود قسمت 09

+++

دانلود قسمت 10

+++

دانلود قسمت 11

+++

دانلود قسمت 12

+++

دانلود قسمت 13

+++

دانلود قسمت 14

+++

دانلود قسمت 15

+++

دانلود قسمت 16

+++

دانلود زیرنویس فارسی

======================

 

دانلود سریال کره ای پرنسس من - دانلود سریال پرنسس من با زیرنویس فارسی - دانلود زیرنویس فارسی سریال کره ای پرنسس من - دانلود زیرنویس فارسی پرنسس من - زیرنویس فارسی سریال پرنسس من - دانلود سریال پرنسس من با لینک مستقیم - دانلود سریال my princess - دانلود رایگان سریال کره ای پرنسس من - دانلود سریال کره ای پرنسس من با حجم کم - دانلود فیلم کره ای پرنسس من - دانلود سریال کره ای پرنسس من با کیفیت عالی - دانلود زیرنویس سریال کره ای my princess -  دانلود سریال کره ای my princess با لینک مستقیم - دانلود فیلم کره ای my princess - دانلود سریال کره ای my princess با حجم کم - دانلود سریال کره ای my princess با زیرنویس فارسی -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی