دانلود سریال کره ای | کی دانلود

کی دانلود | مرج دانلود فیلم و سریال کره ای 2018

دانلود سریال کره ای | کی دانلود

کی دانلود | مرج دانلود فیلم و سریال کره ای 2018

دانلود سریال چینی ژنرال و من ( General and I ) زیرنویس فارسی

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۳۸ ب.ظ

دانلود سریال چینی ژنرال و من ( General and I

زیرنویس فارسی 

دانلود سریال چینی General and I



مشخصات :

عنوان : ژنرال و من /General and I

ژانر : تاریخی / عاشقانه 

سال انتشار : 2017 

شبکه پخش : Le Tv

تعداد قسمت ها : 62

منتشر کننده : کی دانلود 




خلاصه داستان :

کارشناس نظامی برجسته بای پینگ تینگ و شاهزاده ژنرال چو بی چی از پادشاهی رقیب، بین وفاداری به کشور و عشق پراحساسشون به همدیگه گیر افتادند.... 



دانلود در ادامه مطلب... 

دانلود سریال چینی ژنرال و من – general and i - دانلود سریال چینی ژنرال و من با لینک مستقیم - دانلود زیرنویس فارسی سریال چینی ژنرال و من - دانلود سریال چینی general and i - دانلود زیرنویس سریال ژنرال و من - دانلود رایگان سریال چینی ژنرال و من - دانلودسریال چینی ژنرال ومن - سریال چینی ژنرال ومن


توجه : 

بعد از کلیک روی لینک ورود به بخش دانلود، قسمت ها به ترتیب 1، 2 و..  قرار گرفته اند. روی قسمت دلخواه کلیک کنید. روی دانلود رایگان با سرعت کم کلیک کنید و ایجاد لینک دانلود و دانلود فایل رو بزنید 

موفق باشید 

===================

لینک های دانلود 

============


 ورود به بخش دانلود (کلیک کنید!) 


دانلود زیرنویس فارسی 


=====================



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی