دانلود سریال کره ای | کی دانلود

کی دانلود | مرج دانلود فیلم و سریال کره ای 2018

دانلود سریال کره ای | کی دانلود

کی دانلود | مرج دانلود فیلم و سریال کره ای 2018

دانلود فیلم کره ای برادر مزاحم من

My Annoying Brother 2016

با زیرنویس فارسی 

 

 

مشخصات :

عنوان : برادر مزاحم من / My Annoying Brother

ژانر : خانوادگی / زندگی

انتشار : 2016

مدت : 110


 

 

خلاصه داستان : 

یه آدم کلاهبرداره که بعد از ۱۵ سال زندان آزادی مشروط دریافت میکنه. بردار کوچکتر او یه جودو کاره ماهره. اون قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی تصادف میکنه و …

 

لینک های دانلود :

=======================

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

+++++++++++++++++

دانلود زیرنویس فارسی 

========================

 

 

دانلود فیلم کره ای برادر مزاحم من - دانلود فیلم کره ای برادر مزاحم من با زیرنویس فارسی- دانلود فیلم کره ای برادر مزاحم من با لینک مستقیم -  زیرنویس فارسی فیلم کره ای برادر مزاحم من -  زیرنویس فارسی فیلم کره ای برادر مزاحم من - 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی