دانلود سریال کره ای | کی دانلود

کی دانلود | مرج دانلود فیلم و سریال کره ای 2018

دانلود سریال کره ای | کی دانلود

کی دانلود | مرج دانلود فیلم و سریال کره ای 2018

دانلود فیلم آلبوم سریال کره دلم برات تنگ شده جعبه با لینک مستقیم و کیفیت بالا! 

دانلود آهنگ های سریال i miss you با کیفیت 320p

دانلود موسیقی متن سریال دلم برات تنگ شده + لینک مستقیم 

مشخصـــات :

تعداد : 16

حجم : 3الی 6 مگـــابایت

فرمت : mp3

کشور سازنده : کره جنوبی

انتشار دهنده : آسیا وان دانلود

توجه : این سریال از قبل در سایت قرار گرفته است برای دانلود سریال در جستجو گر سایت نام سریال را سرچ کنید. 

دانلود در ادامه مطلب..

 

لینک های دانلود :

 

 

دانلود اهنگ 1(اهنگ با کلام اصلی)

دانلود اهنگ 2(تیتراژ پایانی با کلام سریال )

دانلود اهنگ 3

دانلود اهنگ 4

دانلود اهنگ 5

دانلود اهنگ 6(بی کلام اصلی)

دانلود اهنگ 7(بی کلام)

دانلود اهنگ 8(بی کلام اصلی2)

دانلود اهنگ 9(بی کلام)

دانلود اهنگ 10(بی کلام)

دانلود اهنگ 11(بی کلام اصلی3)

دانلود اهنگ 12(ورژن بی کلام اهنگ 5)

دانلود اهنگ 13(ورژن بی کلام اهنگ 4)

دانلود اهنگ 14(ورژن بی کلام اهنگ 3)

دانلود اهنگ 15(ورژن بی کلام اهنگ 2-تیتراژ

پایانی)

دانلود اهنگ 16(ورژن بی کلام اهنگ 1-اهنگ اصلی)

 

 

 

 

 

تگ ها: دانلود آهنگ کره ای با لینک مستقیم -  دانلود موسیقی متن سریال دلم برات تنگ شده -  دانلود آهنگ های سریال i miss you - دانلود آهنگ های سریال کره ای دلم برات تنگ شده با لینک مستقیم -  دانلود آهنگ های سریال دلم برات تنگ شده با حجم کم -  دانلود آهنگ های سریال دلم برات تنگ شده با کیفیت بالا -  فولاد آلبوم سریال دلم برات تنگ شده -  دانلود تیتراژ سریال دلم برات تنگ شده -   آهنگ غمگین سریال کره ای دلم برات تنگ شده

 

۹۶/۱۲/۱۸
Abolfazl Yarloo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی