دانلود سریال کره ای | کی دانلود

کی دانلود | مرج دانلود فیلم و سریال کره ای 2018

دانلود سریال کره ای | کی دانلود

کی دانلود | مرج دانلود فیلم و سریال کره ای 2018

دانلود سریال دلم برات تنگ شده با دوبله فارسی-دانلود سریال دلم برات تنگ شده با حجم کم-دانلود زیرنویس سریال کره ای i miss you

دانلود زیرنویس فارسی سریال دلم برات تنگ شده-دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده با لینک مستقیم-دانلود سریال i miss you با لینک مستقیم

دانلود زیر نویس فیلم دلم برات تنگ شده-دانلود سریال دلم برات تنگ شده با لینک مستقیم

دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده i miss you


مشخصات : 

عنوان : دلم برات تنگ شده

ژانر : درام / عاشقانه / ...

سال انتشار : 2012

تعداد قسمت ها : 21


 

خلاصه داستان : 

این سریال در باره ی دختر و پسریه که با هم دوست میشن وخیلی عاشق هم میشن . یه موقعیتی پیش میاد اینا دزدیده میشن ... که یه مردی اینا رو شکنجه میداده و جوری میشه که اینا میتونن فرار کنن مرده به دختره تعارض کره و دختره میفته رو زمین و پسره خیلی ترسیده . از ترس زیادش دختره رو ول میکنه و میره  ... پسره پشیمون میشه که دختره رو ول کرده و برای پیدا کردن میره پلیس میشه و دنبالش میگرده بنظر شما بتونه پیداش کنه!

 

 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

لینک های دانلود :

=================

+++

دانلود قسمت ۰۱

+++

دانلود قسمت ۰۲

+++

دانلود قسمت ۰۳

+++

دانلود قسمت ۰۴

+++

دانلود قسمت ۰۵

+++

دانلود قسمت ۰۶

+++

دانلود قسمت ۰۷

+++

دانلود قسمت ۰۸

+++

دانلود قسمت ۰۹

+++

دانلود قسمت ۱۰

+++

دانلود قسمت ۱۱

+++

دانلود قسمت ۱۲

+++

دانلود قسمت ۱۳

+++

دانلود قسمت ۱۴

+++

دانلود قسمت ۱۵

+++

دانلود قسمت ۱۶

+++

دانلود قسمت ۱۷

+++

دانلود قسمت ۱۸

+++

دانلود قسمت ۱۹

+++

دانلود قسمت ۲۰

+++

دانلود قسمت 21

+++

دانلود زیرنویس فارسی 

======================

 

 

دانلود سریال i miss you - دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده- دلم برات تنگ شده i miss you - دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده با لینک مستقیم -دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده با کیفیت بالا- دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده با زیرنویس فارسی-دانلود سریال i miss you با زیرنویس فارسی - دانلود زیرنویس فارسی i miss you- دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده با زیرنویس فارسی- دانلود زیرنویس فارسی سریال کره ای دلم برات تنگ شده- زیرنویس فارسی دلم برات تنگ شده i miss you- دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده با بازی پارک یوچان - دانلود سریال کرهای دلم برات تنگ شده با حجم کم و کیفیت بالا- دانلود سریال کره ای - دانلود سریال دلم برات تنگ شده با کیفیت 360p و 720 -  دانلود سریال کره ای با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی